Hultsfreds BHK inofficiella utställning

Idag blev vår älskade Theo BIR, BIG och BIS4, på Hultsfreds BHK inofficiella hundutställning!!!

Domaren Angelita Nooni gav kritiken:
" Maskulin hane av utmärkt typ. Bra huvud och uttryck. Korrekt topline. Välvinklad fram och bak. Rör sig väl från sidan och fram o bak. Väl presenterad."

Själv vill jag säga att Theo var något enastående! Jag debuterade för första gången i ringen och hade han inte skött sig så otroligt proffsigt, hade vi aldrig kommit så långt. Theo kämpade sig igenom trötthet, dofter (då han börjar bli könsmogen), och en stirrig och nervös mig. Han stod helt stilla, fokuserade framåt, travade så snyggt han kunde i ringen och var helt fantastiskt bäst!

Grattis killen!








Tack min underbara syster för att du ställde upp och fotade oss och min underbara mamma som stod med filmkameran i högsta hugg ;)

Mer bilder på Pixbox.
Glöm inte att också titta på sex veckors valpbilderna, hos Carmodey!

Kommentarer
Postat av: Johanna, Prim & Wille

Grattis Grattis Grattis till Theos BIS 4! Roligt att du visade honom själv!!! Hoppas att vi syns snart igen i något sammanhang. Morbror Prim skadade sitt öga i samband med LC-provet i Laholm men det har läkt fint, skönt det för det såg väldigt otäckt ut då det hänt.

Vad härliga valparna ser ut, har ni bestämt vilken som ska bli er än?

Kram

2009-05-05 @ 19:45:04
Postat av: Anonym

Hejsan, nu har jag tittat på nästan alla era bilder, allt från jul - kryssning : ). Ett jättestort grattis till framgångarna och visst är det roligt när man ställer själv. Ha det gott

Janet

2009-05-05 @ 22:05:51
Postat av: Svärmor Agneta

Massor av Grattiskramar och Grattispussar och allt som finns...helt fantastiskt bra jobbat Isabella!!!! Vi är sååå glada för er skull...och stolta! BIS...whaooo...bara att komma dit är ofattbart...på första ställningen menar jag. Både du och Theo är ju så fina, så det så! Håll tummarna för Goliat den 16 maj i Hässleholms nationella...är redan nervös. Vi kommer den 7 juni till Norrköping så boka den natten för oss i gästrummet!



Kramar från oss alla i Lammhult

2009-05-05 @ 22:28:38
Postat av: Johanna, prim & wille

Åh, så roligt. Han ser jättefin ut!!! Spännande att det snart är dags att hämta hem honom.

Ha det så bra allihopa!

2009-05-09 @ 13:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0