Theo´s födelsedag!

För idag är ingen vanlig dag, idag är Theo´s födelsedag, hurra, hurra, hurra!

Ja, ett år har gått sedan Peggy fick sina nio vackra valpar! Ett år har gått sedan Peter ringde och berättade att de hade kommit. Redan då berättade han också om en hane som han trodde vi skulle gilla. Det var ju en som hade samma rödbruna färg som Peggy... Det var ju också han det blev. Vår underbara Theo, Carmodey Gullgosse!

Vi önskar ett stort grattis till alla syskonen och ett stort tack till Lena och Peter för att  vi fick köpa vår valp. Ett extra stort tack till Peter som berättade om whippets och hans hundar för mig på våra kafferaster, som tog med sig Peggy till jobbet, just för att jag och Erik skulle få träffa vår första whippet! Hade det inte varit för dig hade vi nog inte kommit i kontakt med denna underbara ras och inte heller köpt oss någon. Inte heller hade jag träffat Lena som jag tycker så mycket om!
Lena och Peter är verkligen underbara uppfödare och människor!

GRATTIS, GRATTIS och TACK!
















GRATTIS ÄVEN TILL VÅR ÄLSKLING!

Kommentarer
Postat av: Johanna, Prim & Wille

Grattis Grattis Grattis på födelsedagen (en dag i efterskott) söta Theo!!!!!!

2009-06-03 @ 08:47:52
Postat av: Lena

Åh, vad söt han är Theo! Jag hade nästan glömt hur söt han var som liten.... Ja, det här året har gått så fort... Och tack Isabella & Erik för att ni har blivit våra nya goda vänner!

Många kramar till er alla!

Vi ses på lördag....

Lena & Peter

2009-06-04 @ 18:11:48
URL: http://www.carmodey.se
Postat av: Åska

Grattis i efterskott Theo! Massa pussar från Åska!! ;)

2009-06-05 @ 10:16:23
Postat av: Theo hälsar till Johanna, Prim, Wille, Lena & Peter och Åska

Tack så mycket för alla gratulationer :)

2009-06-05 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0