Tredje Valpbesöket

Igår var vi på vårt tredje och sista valpbesök, innan vi hämtar hem vår Theo.

Såklart hade de vuxit och blivit ännu större. Det var full fart på dem och mycket "bita". Det kliar endel i deras munnar nu...
Theo var lika snygg som alltid. Måste säga att jag är så glad att vi valde just honom. Han känns verkligen helt rätt!

Theo och Lovis hade sin utomhus debut igår också. Jag blev mycket imponerad av att de inte tycket att det var så otäck som jag hade trott att de skulle tycka. De hittade också en myrstack som var mycket rolig att leka i, inget varken vi eller Lena höll med om.



Theo med sin första leksak från oss

Fler bilder på pixbox.



 


Kommentarer
Postat av: Svärmor Agneta

Ser att Theo ligger i en likadan bädd som vi köpte till Goliat, bra kvalite` precis som det ska va!

Ska jag skicka upp valpboken o cd:n till er som jag nämnde under förra inlägget? Såg boken på rea idag...ordinarie pris var 245kr...kan kanske vara ok att läsa den gratis!

Prenumererar ni på tidningen Härliga Hund?



Idag har vi plockat 2l hallon...mer blir det nästa helg...sylten blir ju så god..det roligaste denna sommar är att vi fått ihop 3 burkar med hjortronsylt här i lilla Lammhult...fantastiskt!

Detta är en jätterolig semester tycker jag...väntar bara på att få träffa er och lille Theo.

Kramar från oss

2008-07-19 @ 23:11:55
Postat av: Isabella till Svärmor Agneta

Hej

Oj, jag och Erik läste inlägget men så skulle vi lägga oss och sedan glömde vi bort det. Ja, jag lånar gärna boken och cd-n. Jag har lånat lite böcker på bibiloteket som jag har läst och läser, plus att vi fick en "Välkommen hem valp" häfte-dvd av Lena och Peter på kenneln. Nej, det gör vi inte. Skulle vara roligt men vi får nog lugna oss lite med utgifterna. Det ökar ju atomatiskt nu när valpen kommer. Det ska ju vara mat, medlemska, vacccinationer osv. Men jag gillar att läsa den.



Ja, den där hallonsylten du gör är fantastisk. Jag har aldrig ätit. Det ska bli så roligt när ni kommer tycker jag med!!! Har Erik ringt än? Måste säga till honom igen, men dte är mycket för honom nu. Mycket jobb och sedan har vi haft fullt upp på våra lediga dagar också.



Kram på er!!

2008-07-19 @ 23:26:25
Postat av: Isabella till Svärmor Agneta

Haha, det märks att jag är trött nu. Vet inte vad jag skriver.

Jag menar iaf;

att jag gärna lånar er bok och cd.

att vi inte prenumerar på Härliga Hund, men gärna skulle vilja.

att din hallonsylt är fantastiskt god och att jag aldrig har ätit någon godare.



Sov gott!



2008-07-19 @ 23:30:48
Postat av: Svärmor Agneta

Låter bra!!! Skickar boken...det är nog dvd jag egentligen menar och då har ni ju redan fått den av er seriösa uppfödare. När kan vi komma upp??? Det är lite körigt för oss i augusti...den 16/8 är det stor fest i Forserum och den 23/8 är vi på utstälning i Ramkvilla. Hoppas Erik hinner ringa..har han mycket att göra så är det ju bäst att han ringer när han känner att han har tid.



Skickade en bild på Theo till Rebecka...hon tycker att han är bedårande!!!

Kram

2008-07-20 @ 21:52:38
Postat av: Isabella till Svärmor Agneta

Vad snällt av dig! Hoppas Erik och du kan komma överrens om något bra datum. Han har lovat att han ska ringa dig snart =)



KRAM!

2008-07-22 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0