Theo

Här får ni en bild. Ska uppdatera hur det går senare...


Kommentarer
Postat av: christine

fan vilken söt hund :)







Jag är intresserad av vad folk tycker om min blogg.

Bra eller dålig?



Hoppas du har tid och lust att ta dig en titt :)

2008-08-02 @ 10:58:07
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: Svärmor Agneta

Vadå fan?! Lille Theo är bara helt underbart söt!!!



Isabella...något speciellt du vill ha på lördag? Får vi plats med våra yrvädershundar också?

Det ska bli jättekul att ses, hoppas att vi hittar Tomas också!



Kram

2008-08-02 @ 23:39:04
Postat av: Isabella till Svärmor Agneta

Hej!



Han är underbar på alla sätt!!! Är så glad för honom!

Haha, inga problem med Golle och Ture. Klart vi får rum =)



Jag önskar mig inget alls! Det ska bara bli så roligt och trevligt att träffas! INGA presenter behövs.

Tack, tack för det jätte fina kortet. Ni är för söta! Har tyvärr inte hunnit med att tacka.. Bakade tråta hela tordagen efter jobbet, sedan kom mamma och pappa... Hade tänta att ringa el. skicka ett sms iaf..



Om ni vill kan jag komma och möta upp er på lördag. Jag är ledig ändå, så kan ni köra efter mig in?



Kram

2008-08-03 @ 19:29:21
Postat av: Svärmor Agneta

Låter jättebra!!! Då slipper jag förvilla Bernt med vilken avfart vi ska ta!!!

Klart du ska grattas....önskar bara att jag också kunde vara hos er så ofta som din mammma....får ju aldrig träffa dina föräldrar nu när bor i Norrköping...synd...vi gillar dom!

Hälsa Erik och pussa katter och hund från oss! Vi hör av oss!



Kram

2008-08-03 @ 23:13:50
Postat av: Isabella till svärmor Agneta

Slå en signal när ni har kommit till Linköping så hinner jag plocka ihop hund och allt och åka och möta upp er. Vilken tid åker ni från Lammhult? Tänkte så jag vet på ett ungefär när ni kommer?



Om ni har vägarana förbi ute hos er där ni har andrahandstortering? Har ni möjlighet att köpa ett 20cl vitvinsglas? Det är bara det som fattas så har vi sex st av allt (champange-, öl-, vatten- vinglas) i serien.. Så får ni pengar när ni kommer?!



Vi hörs! Är på jobbet. Puss och kram

2008-08-05 @ 15:03:11
Postat av: Svärmor Agneta

Vet ej än när vi kommer iväg men så tidigt som möjligt i alla fall. Såg att det är fler Line-glas ute på tradera...4 vin, 4 öl och 4 martini. Hoppas att ni inte betalat för mycket för de andra. Ska försöka fixa ett glas...vi hörs senare.

Puss o kram på er också!

2008-08-05 @ 22:48:13
Postat av: syster yster

Gud så söt han är! Ja vi är lyckligt lottade att vi har fått två sötnosar nästan samma dag!! Hoppas vi ses snart.... nästa helg???

2008-08-08 @ 23:15:54
Postat av: Isabella till Syster Yster

Hej!

Var roligt att se en kommentar från dig =) Absolut är vi det! Skickade med Fredrik tre fina bilder på Lovisa till mamma. Hon är ett underverk. Så vacker!

Nästa helg riktar vi in oss på! Tror absolut att det kommer att gå bra =) Ska bli så himla roligt!!!!!!!!

Puss puss, tílls vi hörs!

2008-08-10 @ 00:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0