Theo 9 veckor & 2 dagar

Hur har vår första vecka gått?
Theo är helt underbar, så lätt att ha med att göra. Veckan har gått hur bra som helst. Det finns i princip nästan inte negativit att säga om veckan.
Theo är en väldigt enkel hund helt enkelt!
Självklart finns det  småsaker som vi jobbar på. Hade det inte varit så, så hade det varit konstigt.

Vi försökte att ta en liknande nio veckors bild, som Carmodey´s vecko bilder. Dock misslyckades vi mycket stort! Haha, inte tror man att det ska vara så svårt innan man har prövat.
- Men ak, så fel!

Idag överraskade Theo oss. Han visade att han redan har lärt sig sitt. Det var nästan så en tår ville komma. Något annat vi la märket till, var att han nu också har vänt båda sina öron från "valpvis" till whippetvis".
Vi utvecklas varje dag!

Tyvärr hinner jag inte skriva mer nu..
Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Svärmor Agneta

Bry er inte om tidsbilder...att allt fungerar är ju det absolut viktigaste...och han är säkert lika söt idag som för en vecka sen, eller hur?!Kerstin och Bosse (som varit över natten) lämnade våra vovvar med sorg i hjärtat...de bara älskar dem...kul!Vi försöker komma iväg vid halv 9 i morgon...ringer till både dig och Tomas...får vi mat???

Kram till er alla

2008-08-08 @ 21:58:00
Postat av: syster yster

Ja jag kan jag med ! Det ska bli mysigt att ni kommer...Och se underverket i verkligheten hihi. Jag såg bilderna jätte fina. puss

2008-08-11 @ 13:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0